23 september 2010

Ga je ook naar de woonbeurs?

We naderen alweer de oktober woon maand en dat betekend ook dat de woonbeurs weer is begonnen. Op twitter zie je voorzichtig de eerste foto's lekken en het ziet er veel belovend uit. Lille Lykke gaat maandag naar de beurs. Ik ben zeer benieuwd naar de stands van de woonbladen. Ik ga er in ieder geval van genieten!


It's coming, the Woonbeurs. I'm looking forward to it and the first images have been spotted on Twitter. We will be there on Monday (trade day). I can't wait to see what the home decorations magazines have come up with to inspire us.

5 opmerkingen:

  1. Ik verheug mij al maanden op de beurs :)
    Veel plezier in ieder geval. Ik ga vrijdag naar de beurs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig! Wij gaan ook maandag, wie weet zien we elkaar nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik ben ook van plan om maandag te gaan! Lijkt me leuk, nog nooit geweest namelijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zat zaterdag en zondag in het 101 huis, het was erg leuk, vooral de huizen van de bladen !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Via Mikodesign kom ik even kijken, leuk blog.
    grt Helmi

    BeantwoordenVerwijderen