21 januari 2013

I see a pattern


Na onze warme gevoelens voor het 'harlequin' patroon (het wiebertje) is het nu tijd om de half moon te omarmen. Je komt em her en der al tegen en ik voorspel een druk jaar voor deze print. Zij het in de vorm van behang (Ferm LIVING), een mooie shopper (Heute Schmidt), een opbergdoos (Rie Elise Larsen) of een theeset (House of Rym).
After our warm feelings for the 'harlequin' pattern it is not time to embrace the half moon pattern. You already can spot it here and there and I predict a busy year ahead for this pattern. I love all products above like the wallpaper (Ferm LIVING), the great shopper (Heute Schmidt), storage boxes (Rie Elise Larsen) and the tea set (House of Rym). 

5 opmerkingen:

  1. Mooi! Ik zocht op andere afbeeldingen van de halve maan voor mijn blog en kwam toen jouw post tegen. Tja, hier is alles mee gezegd :) Die theeset is ook helemaal geweldig!

    Ik ga nu zelf geen blogje meer maken, maar is het goed als ik een blog (blogtip) over jou schrijf en dan deze foto's gebruik? Wilde je altijd graag een keer noemen en dan sla ik nu 2 vliegen in 1 klap :-)

    Fijne dag!
    Liefs,
    Suus

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, wat grappig en leuk! Tuurlijk mag je een blogtip schrijven. Leuk zelfs. Zet je hieronder dan nog even een linkje. Dan kunnen andere lezers meteen ook even bij je kijken.

      Fijne dag!
      Caroline

      Verwijderen
    2. Hoi, leuk...komt er van de week op en dan meldt ik hem hier ook eventjes. Fijne dag! Lekker de sneeuw in? Groetjes!

      Verwijderen
  2. Oh weer zo'n geweldig patroon! De wieber is hier ook favoriet...

    BeantwoordenVerwijderen