22 januari 2013

The love of boxes


We hebben afgelopen weekend een begin gemaakt met uitzoeken en inpakken voor onze verhuizing naar Singapore. En eerlijk gezegd ben ik de geur en kleur van karton nu al een beetje beu. Het doet me verlangen naar mooi opbergdozen. Zoals deze van HAY, Bungalow en House Doctor. Straks wat lastiger te verkrijgen dus als ik ze wil moet ik snel nog even toeslaan. Kunnen ze nog mee in dat saaie karton...
This weekend we've made a start to our sorting and packing stuff for our move to Singapore. To be honest I'm already done with the colour and sent of moving boxes. It makes me long for pretty storage boxes. Such as these by HAY, Bungalow and House Doctor. These are not going to be easy brands to find in Singapore so if I want them I must hurry. They just might make the packing of boring cardboard...

5 opmerkingen:

  1. Mooie opbergboxen, leuke printjes! Die met knoop-sluiting zijn ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat maakt inpakken meteen een stuk vrolijker ;-)! Succes! Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb ik helemaal gemist: gaan jullie verhuizen? Sterkte en succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, we hebben er heel veel zin in. Maar voordat je daar weer gesetteld bent is er een hoop geregel te doen. En daar zitten we nu nog even midden in. Maar ik blijf bloggen hoor. Tijdens verhuizing EN straks hopelijk nog meer EN leuker vanuit Singapore.

      Verwijderen